نمایندگی انحصاری محصولات هانا

نمایندگی انحصاری محصولات هانا در ایران

شرکت هانا آمریکا در سال 1978 در ایتالیا تاسیس شد و هم اکنون در آمریکا اداره می شود. شرکت Hanna  دارای بیش از 60 نمایندگی در 40 کشور دنیا ست.

باعث افتخار است شرکت ستاره عرش آریا از سال 2014 میلادی به عنوان تنها نماینده رسمی و انحصاری هانا در ایران مشغول به فعالیت است.

ستاره عرش آریا با هدف همسو بودن با شرکت Hanna instrument در تلاش برای ارائه و فروش محصولات هانا با کیفیت و قیمت مناسب است.

نمایندگی رسمی محصولات هانا

کارشناسان فنی شرکت ستاره عرش آریا پس از اخذ نمایندگی انحصاری و رسمی HANNA در ایران ملزم به گذراندن دوره های آموزشی تخصصی جهت مشاوره فنی به مشتریان ، کنترل بازار ، کنترل و تحلیل رقبا ، ارائه خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش هانا شدند.

لذا پس از گذراندن دوره های آموزشی متعدد و طولانی توسط تیم فنی کمپانی HANNA و اخذ مجوزها و گواهینامه های معتبر و تایید شده  توسط کمپانی هانا اقدام به تامین و پشتیبانی محصولات هانا ( HANNA ) در بازار ایران نمودند.

فروش محصولات هانا

تیم فنی ستاره عرش آریا ، همواره آماده ارائه مشاوره فنی مشتریان جهت انتخاب درست دستگاه و آگاهی از تواناییهای دستگاه می باشد.

مادر کمترین زمان و بالاترین سرعت و دقت ، آماده قیمت دهی و ارسال پیش فاکتور به مشتریان هستیم.

واحد بازرگانی ما ،  همواره تلاش کرده تا با کم کردن هزینه های جانبی در پایین آوردن قیمت تمام شده ، امکان فروش محصولات هانا ( HANNA ) را برای همه مشتریان و متناسب با بودجه آنان تامین نماید.

کالاهای خریداری شده توسط مشتریان گرامی در کوتاهترین زمان پس از سفارش به آدرس مشتری ارسال می گردد.

سوالات متداول

درباره شرکت هانا (Hanna Instrument)

شرکت هاناHanna Instrument  آمریکا در سال 1978 میلادی توسط خانم Anna و آقای Oscar Nardo در ایتالیا تاسیس شد. این کمپانی هم اکنون توسط فرزندان این خانواده Pamela  و Martino  در ایالت Woonsocket , Rhode Island  آمریکا اداره می شود.

شعار اصلی شرکت آمریکایی هانا این است : هانا در همه جا . هانا به شعار خود جامه عمل پوشانده و هم اکنون در 40کشور دنیا بیش از 60 نمایندگی دارد.

ستاره عرش آریا نیز در جهت همسو شدن با شعار هانا در همه جا به عنوان تنها نماینده انحصاری و رسمی  هانا در ایران ، سعی در ارائه محصولات HANNA در همه جا اعم از مصارف خانگی تا صنایع کوچک و بزرگ دارد.

چه کسی نماینده انحصاری هانا در ایران است؟

کمپانی بزرگ هانا نمایندگان رسمی خود را ملزم به گذراندن دوره های آموزشی و اخذ گواهینامه های تایید شده و  مجوز جهت فروش محصولات Hanna و ارائه خدمات پس از فروش نموده است . بدین منظور کارشناسان ستاره عرش آریا پس از گذراندن دوره های آموزشی و فنی توسط تیم فنی کمپانی Hanna ، موفق به اخذ مجوز و گواهینامه های معتبر و تایید شده گشته اند و از آن پس با عنوان نماینده انحصاری کمپانی Hanna در ایران ، محصولات این کمپانی را عرضه می نماید.

دوره های آموزشی نمایندگی انحصاری و رسمی هانا  شامل مشاوره فنی به مشتریان ، ارائه خدمات گارانتی ، خدمات پس از فروش ، کنترل بازار ، کنترل و تحلیل رقبا می باشد.

شرکت ستاره عرش آریا دارای مجوز رسمی و تایید شده توسط کمپانی عظیم Hanna می باشد.

گارانتی محصولات هانا چگونه است؟

مهمترین مساله در هنگام خرید توجه به پشتیبانی و گارانتی محصول است. با توجه به شرایط بازار کنونی عده ای اقدام به ورود غیر مجاز محصولات هانا نموده اند. این مساله خریداران را با مشکلات عدیده ای در مقابل گارانتی و خدمات پس از فروش مواجه کرده است. ستاره عرش آریا هیچگونه مسئولیتی در قبال خرید شما از واردکنندگان غیر مستقیم و تایید نشده ، ندارد.

فروش محصولات هانا که توسط شرکت ستاره عرش آریا ارائه می شود ، دارای حداقل یکسال گارانتی (غیر از الکترود pH ) و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

خرید محصولات HANNA از تنها نماینده رسمی و انحصاری هانا

ستاره عرش آریا به عنوان تنها شرکتی که دارای مجوزهای رسمی از شرکت آمریکایی HANNA است ، محصولات خود را به همراه گارانتی اصل به فروش می رساند.

ابتدا مشاوره های لازم را از کارشناسان عرش آریا جهت تهیه محصول مناسب به صورت رایگان دریافت کنید.

با پاسخگویی تیم فروش ستاره عرش آریا می توانید در کمترین زمان محصول خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش از بازرگانی و تامین کالا دریافت کنید .