قیمت و خرید TDS سنج ( سختی سنج ) آب HANNA

قیمت و خرید TDS سنج ( سختی سنج ) آب HANNA

قیمت و خرید TDS سنج ( سختی سنج ) آب HANNA

قیمت و خرید TDS سنج ( سختی سنج ) آب HANNA : جهت آگاهی از قیمت و خرید TDS سنج آب HANNA ، لازم میدانیم قدری به مبحث TDS ، انواع TDS و روش های مختلف اندازه گیری TDS بپردازیم.

TDS چیست ؟

TDS یا همان Total Dissolved Solid به معنای ذرات جامد حل شده در آب می باشد .  واحد اندازه گیری TDS گرم بر لیتر یا همان ppm می باشد.

چرا TDS را اندازه می گیریم؟

میزان ذرات معلق در آب که می توانند انواع نمک ها و مواد معدنی باشند ، در صنایع مختلف بر کیفیت آب آن صنعت تاثیر گذار است .

خرید محصولات هدایت سنج سختی سنج

به طور مثال :

در صنایعی که به آب مقطر یا Pure Water نیاز می باشد میزان TDS باید در حد صفر باشد.

در صنعت کشاورزی میزان مشخصی از TDS متناسب با نوع گیاه لازم می باشد.

در صنعت آبزی پروری میزان TDS بالا مورد نیاز می باشد.

پس با اندازه گیری TDS در صنایع مختلف می توان ، آب مورد نظر و مناسب با آن صنعت را تامین نمود.

چگونه TDS را اندازه گیری می نماییم؟

برای اندازه گیری TDS می توان از روش های گوناگونی استفاده کرد. در روش ابتدایی حجم مشخصی از آب را جوشانده تا کاملا بخار شود ، جرم باقیمانده ته ظرف را TDS می نامند.

از آنجا که این روش ابتدایی زمان بر می باشد ، کمپانی های تولید کننده تجهیزات تست آب ، اقدام به  تولید تجهیزاتی  جهت تست و اندازه گیری TDS آب نمودند.

انواع TDS سنج های تولید شده با استفاده از روش هدایت الکتریکی میزان TDS آب را اندازه می گیرند.

 انواع TDS سنج

اهمیت اندازه گیری و میزان TDS در صنایع مختلف ، تولید کنندگان TDS سنج را بر آن داشته تا انواع TDS سنج متناسب با کاربردها و قیمت های متفاوت  را تولید نمایند.

 TDS  سنج های HANNA  (هانا)

کمپانی HANNA آمریکا به عنوان برترین تولید کننده TDS متر ، متناسب با نیاز بازار و مصرف کنندگان در صنایع مختلف اقدام به تولید انواع TDS سنج با مدل ها ی مختلف ، قیمت های مختلف و دقت های متفاوت نموده است.

انواع TDS سنج ها ی کمپانی HANNA عبارتند از :

TDS سنج قلمی

TDS سنج پرتابل ( قابل حمل)

TDS سنج رومیزی

TDS سنج آنلاین

در صورت داشتن هرگونه سوال تماس بگیرید:

در زیر به شرح و توضیح انواع TDS متر می پردازیم:

TDS سنج قلمی یا همان سختی سنج قلمی

TDS سنج های قلمی به صورت جیبی به راحتی حمل می شوند و میزان TDS آب را در رنج های مختلف اندازه گیری می کنند.

سختی سنج های قلمی با کاربری آسان ، در مقایسه با مدل های دیگر ارزان تر می باشند ودر صنایع مختلف قابل استفاده هستند. در زیر  به مدل های زیر اشاره می نماییم:

HI98301

HI98302

HI98318

HI98311

HI98312

TDS سنج پرتابل

TDS سنج یا همان سختی سنج پرتابل ، دارای پراب قوی تر و دقت بالاتر می باشند . نتیجتا قیمت TDS سنج های پرتابل بالاتر از TDS سنج های قلمی می باشد.

TDS سنج های پرتابل دارای کیف قابل حمل به همراه لوازم مورد نیاز جهت تست می باشند.  پکیج کامل TDS سنج های پرتابل امکان حمل دستگاه از محلی به محل دیگر را برای کاربر فراهم می سازد. سختی سنج های پرتابل در صنایع مختلف قابل استفاده هستند. برخی از انواع TDS سنج های پرتابل دارای دقت ، کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به TDS سنج های رومیزی می باشند. از انواع آن می توان به مدل های زیر اشاره نمود :

HI8033

HI98192

HI99300

HI99301

TDS سنج رومیزی

TDS سنج رومیزی جهت استفاده کاربر در محل آزمایشگاه تعبیه شده است.  سختی سنج رومیزی با قابلیت های متفاوت و دقت های متفاوت ، نیاز مصرف کنندگان در صنایع مختلف را برطرف می نماید . با توجه به نوع کاربری TDS سنج های رومیزی قیمت این نوع محصول نسبت به انواع دیگر آن بالاتر می باشد. از انواع آن می توان به مدل های زیر اشاره نمود :

HI2300

HI2030

HI2315

HI2003

HI5321

 

TDS سنج آنلاین

در بسیاری از صنایع جهت کنترل فرایند و اندازه گیری میزان سختی آب به طور آنلاین  و مداوم نیاز به دستگاه های سختی سنج کنترلر یا مینی کنترلر می باشد. این دستگاه ها شامل یک نشانگر به همراه الکترود می باشند که بعضا با اتصال به PLC دارای خروجی نیز هستند. از انواع TDS سنج های آنلاین به موارد زیر اشاره می نماییم :

BL983315

BL983318

 

خرید TDS سنج هانا از نماینده HANNA در ایران

ستاره عرش آریا نماینده رسمی و انحصاری HANNA در ایران ، با در دست داشتن کلیه مجوزات و گواهینامه های معتبر و تایید شده توسط کمپانی HANNA  ، امکان خرید TDS سنج HANNA  هانا ، با ارائه 1 سال گارانتی اصلی و 10 سال خدمات پس از فروش را ، برای مشتریان عزیر فراهم نموده است.

جهت بهره مندی از کلیه خدمات اعم از مشاوره ، تامین  و توزیع کلیه محصولات HANNA در ایران و آگاهی از قیمت TDS سنج قلمی و خرید سختی سنج قلمی هانا با تیم ستاره عرش آریا تماس حاصل بفرمایید.

شعار همیشگی ما ” با برترین ها برای بهترین ها ”

 

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *