قیمت و خرید انواع اکسیژن متر ( DO متر) هانا HANNA

قیمت و خرید انواع اکسیژن متر DO متر هانا HANNA

درباره قیمت و خرید انواع اکسیژن متر DO متر هانا HANNA

قیمت و خرید انواع اکسیژن متر DO متر هانا HANNA : همانطور که در مطالب قبل اشاره نمودیم سنجش اکسیژن محلول در آب یا همان DO از اهمیت ویژه ای برخوردار است.در این راستا مجددا به اهمیت استفاده از اکسیژن متر در صنایع مختلف اشاره می نماییم.همه صنایع خصوصا صنایع آبزی پروری ، آب و فاضلاب و پساب های صنعتی نیاز مبرم به اندازه گیری DO دارند.

عدم کنترل DO در شهرک های صنعتی باعث رشد میکروارگانیسم ها و آسیب جدی به محیط زیست می شود . این در حالی است که عدم کنترل این پارامتر ( DO ) در آبزی پروری باعث خسارات جبران ناپذیر و پایین آمدن میزان تولید محصول آبزی پروران خواهد شد .  لذا تولید کنندگان خصوصا آبزی پروران با کنترل میزان DO  مزارع خود می توانند در بهینه کردن و بالا بردن بازده محصول خود اقدام نمایند.

خرید اکسیژن متر هانا

انواع اکسیژن متر ( DO متر )

اکسیژن متر ها هم همانند دیگر تجهیزات تست و کنترل کیفیت ، انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها جهت مصارف خاص ، از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

لطفا در صورت نیاز به راهنمایی و انتخاب مدل صحیح با ما تماس بگیرید.

شماره تماس :

  • اکسیژن متر پرتابل

اکسیژن متر پرتابل یا همان DO متر قابل حمل ، به صورتی است که امکان جابجایی دستگاه جهت سنجش اکسیژن از محلی به محل دیگر به آسانی امکان پذیر می باشد. قیمت اکسیژن متر پرتابل در مقایسه با اکسیژن متر رومیزی به مراتب ارزان تر می باشد

  • اکسیژن متر رومیزی

اکسیژن متر رومیزی برای حضور دائمی در فضای آزمایشگاه می باشد و جهت مصارف تحقیقاتی و آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • اکسیژن متر آنلاین

اکسیژن متر آنلاین جهت آنالیز و پردازش دائمی و مرتب DO در طی یک فرایند می باشد. بر روی خط نصب می شود و به صورت آنلاین DO را اندازه گیری نموده و نتیجه حاصل از اندازه گیری DO بر روی نشانگر نمایان می شود.

در این میان اشاره ای می کنیم به یکی از بزرگترین و مشهور ترین تولید کنندگان دستگاه های اکسیژن متر . کمپانی HANNA INSTRUMENTS آمریکا به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان انواع DO متر در دنیا شناخته شده است.

این کمپانی همواره در جهت تولید محصولات به روز با توانائیهای منحصر به فرد در مقایسه با رقبای خود گام بر می دارد. انواع DO متر هانا با قیمت مناسب و کیفیت عالی ، در کل دنیا در صنایع مختلف در حال کار می باشند . کمپانی HANNA سعی نموده تولید Do متر را نیز همانند دیگر محصولات خود در سطح عالی با قابلیت های متفاوت متناسب با نیازهای متفاوت تولید نماید.

لذا قابلیت متفاوت در دستگاههای اکسیژن متر HANNA این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم نموده تا با انتخاب صحیح بهترین دستگاه با بهترین قیمت ، همواره از مزیت استفاده دستگاه اکسیژن متر هانا برخوردار شوند.

مشخصات DO متر پرتابل HANNA

DO متر پرتابل قابل حمل دارای کیف حمل می باشد و به دلیل شرایط فیزیکی نیاز به کیف حمل جهت جلوگیری از هر گونه آسیب در هنگام حمل می باشد. اکسیژن متر پرتابل هانا با دو نوع کالیبراسیون دستی و کالیبراسیون اتوماتیک می باشند.

اکسیژن متر پرتابل HI9142 با کالیبراسیون دستی ، دستگاهی ابتدایی ، با کاربری آسان ، دقت 0.1 ، و رنج اندازه گیری از 0 تا 19.9 گرم بر لیتر ( ppm ) می باشد.  پراب HI9142 با سنسور دمای داخلی و کانکتور DIN جهت اتصال به دستگاه می باشد.

اکسیژن متر پرتابل HI9146  نیز اکسیژن متر پرتابل دیگری است که با وجود ساده بودن ولی کالیبراسیون HI9146 اتوماتیک می باشد . ولی رنج اندازه گیری بالاتر 0 تا 300  میلی گرم بر لیتر (ppm ( می باشد. پراب دستگاه HI9146 نیز قابلیت اندازه گیری دما را دارد و با کانکتور DIN به دستگاه متصل می شود.

 

اکسیژن متر پرتابل و BOD متر HI98193 ، دستگاه DO متر پرتابلی است با کالیبراسیون اتوماتیک ، کیف قابل حمل ، ضد آب ، دقت 0.01 ،قابلیت اتصال به کامپیوتر و ذخیره دیتا ، رنج اندازه گیری 0 تا 50  میلی گرم بر لیتر ( ppm ) می باشد.

با نگاهی به توضیحات فوق خواهیم دید DO متر پرتابل هانا در مدل های مختلف با قابلیت های مختلف قابل تامین می باشد.

در این راستا شرکت ستاره عرش آریا نماینده انحصاری HANNA آمریکا با در دست داشتن کلیه مجوزات تایید شده و معتبر از کمپانی هانا این امکان را برای مشتریان DO متر HANNA فراهم نموده تا با خرید اکسیژن متر هانا از شرکت ستاره عرش آریا و برخورداری از 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برای کلیه محصولات هانا ، از خریدی مطمئن و خدمات پس از فروش مطمئن برخوردار گردند. کارشناسان شرکت ستاره عرش آریا زمان های طولانی توسط کارشناسان کمپانی HANNA دوره های لازم جهت مشاوره و فروش محصولات هانا و چگونگی ارائه خدمات گارانتی و پس از فروش ، را آموخته و همواره یاریگر شما در انتخاب و خرید دستگاه HANNA می باشند.

با توجه به شرایط بازار کنونی بسیاری از وارد کنندگان از روش های غیر مستقیم اقدام به تامین محصولات هانا از منابع مختلف نموده اند که مشتریان بسیاری را با ارائه ندادن گارانتی و خدمات پس از فروش با مشکل جدی مواجه کرده اند،خواهشمندیم هنگام خرید دقت بفرمایید،ستاره عرش آریا هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ها ندارد. توصیه می کنیم قبل از خرید تایید فروشنده را از ما استعلام بفرمایید.

منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم. جهت دریافت قیمت اکسیژن متر و خرید اکسیژن متر ( DO متر) هانا HANNA با شرکت ستاره عرش آریا در تماس باشید.

شعار همیشگی ما ” با برترین ها برای بهترین ها “

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *