درباره شرکت Hanna Instrument

درباره شرکت Hanna Instrument

درباره شرکت Hanna Instrument

درباره شرکت Hanna Instrument 1

شرکت Hanna Instrument  آمریکا در سال 1978 توسط خانم Anna و آقای Oscar Nardo در Padova  ایتالیا تاسیس شد. این کمپانی هم اکنون توسط فرزندان این خانواده Pamela  و Martino  در ایالت Woonsocket , Rhode Island  آمریکا اداره می شود.

این کمپانی با هدف رشد تکنولوژی در سراسر جهان هم اکنون صاحب بیش از 60 دفتر در 40 کشور دنیا می باشد.
حضور در صنایع متفاوت و تلاش برای پیشتاز بودن در ارائه تکنولوژی نوین ، این کمپانی را از دیگر کمپانی های رغیب متمایز نموده است.
فلسفه خانواده Nardo همواره بر این بوده که مشتریان خود را در سراسر دنیا با کیفیت ، قیمت مناسب برای تست هایشان مورد حمایت خود قرار دهد.
امید است که شرکت ستاره عرش آریا نیز به عنوان تنها نماینده رسمی و انحصاری هانا HANNA در ایران با سیاست همسوبودن با کمپانی HANNA INSTRUMENT بتواند گامی مهم در ارتقاء تکنولوژی و کیفیت محصولات درصنایع ایرانی بردارد. کارشناسان فنی شرکت ستاره عرش آریا پس از اخذ نمایندگی انحصاری و رسمی HANNA در ایران ملزم به گذراندن دوره های آموزشی فنی جهت مشاوره فنی به مشتریان ، کنترل بازار ، کنترل و تحلیل رقبا ، ارائه خدمات گارانتی ، خدمات پس از فروش شدند. لذا پس از گذراندن دوره های آموزشی متعدد و طولانی توسط تیم فنی کمپانی HANNA و اخذ مجوزها و گواهینامه های معتبر و تایید شده ( تایید شده توسط کمپانی HANNA ) اقدام به تامین و پشتیبانی محصولات هانا ( HANNA ) در بازار ایران نمودند.

تیم فنی کارآزموده و مجرب ستاره عرش آریا ، همواره آماده مشاوره فنی مشتریان جهت انتخاب درست دستگاه و آگاهی از تواناییهای دستگاه می باشد.

تیم فروش ستاره عرش آریا نیز توانسته است در کمترین زمان و بالاترین سرعت و دقت در قیمت دهی و ارسال پیش فاکتور به مشتریان اقدام نماید.

واحد بازرگانی مجرب شرکت ستاره عرش آریا همواره تلاش نموده تا با بهترین خرید و کم کردن هزینه های جانبی در پایین آوردن قیمت تمام شده ، امکان خرید کلیه دستگاههای کمپانی هانا ( HANNA ) را برای همه مشتریان و متناسب با بودجه آنان تامین نماید.

کالاهای خریداری شده توسط مشتریان گرامی در کوتاهترین زمان پس از سفارش گذاری به آدرس مشتری ارسال می گردد.

از آنجاییکه شعار کمپانی هانا ” HANNA IS ANYWHERE ” یعنی محصولات HANNA در همه جا اعم از مصارف خانگی تا صنایع بزرگ و کوچک قابل استفاده می باشند ، شرکت ستاره عرش آریا تلاش کرده تا به این شعار در بازار ایران هم جامه عمل بپوشاند.

در سالهای اخیر کمپانی HANNA اقدام به تولید محصولات پیشرفته و با دقت بالا جهت مصارف صنعتی و تحقیقاتی نیز نموده است و شرکت ستاره عرش آریا نیز موفق به تامین و عرضه اینگونه محصولات نیز در بازار ایران شده است.

لازم به ذکر است با توجه به شرایط بازار کنونی عده ای از واردکنندگان اقدام به واردات محصولات هانا از طرق غیر مستقیم نموده اند که مشکلات عدیده ای برای مشتریان در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش به وجود آورده اند. لذا تقاضا می گردد قبل از خرید محصولات کمپانی HANNA تایید فروشنده را از شرکت ستاره عرش آریا ، نماینده رسمی و انحصاری هانا در ایران ،دریافت نمایید تا پس از خرید با مشکلات جدی روبرو نشوید. ستاره عرش آریا هیچگونه مسئولیتی در قبال خرید شما از واردکنندگان غیر مستقیم و تایید نشده ، ندارد.

کلیه محصولات تامین شده توسط شرکت ستاره عرش آریا شامل 1 سال گارانتی ( به غیر از الکترود PH ) و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

لطفا جهت دریافت مشاوره فنی و آگاهی از قیمت روز محصولات HANNA با شرکت ستاره عرش آریا نماینده انحصاری هانا در ایران تماس حاصل بفرمایید.

منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم

“شعار همیشگی ما ” با برترین ها برای بهترین ها

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *