محصولات برگزیده HANNA در سال 2020

محصولات برگزیده HANNA در سال 2020

محصولات برگزیده HANNA در سال 2020

 شمارش معکوس برای رسیدن به سال 2020: 10 دستگاه برتر سال کمپانی HANNA

محصولات برگزیده HANNA در سال 2020

محصولات برگزیده HANNA در سال 2020

ما به پایان یک سال بسیار طولانی رسیده ایم.

و شمارش معکوس برای شب سال نو 2020 آغاز شده است. بنابراین ماهم ده دستگاه برتر علمی 2020 خود را با روش شمارش معکوس به شما معرفی می کنیم.

 

شماره 10 -الکترودهای فوتومتریک

 

محصولات برگزیده HANNA در سال 2020 1

الکترودهای فوتومتریک ما را به فکر چراغ های جشن کریسمس می اندازند.درحالیکه آنها ما را به وجد می آورند  از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هم هستند و تخریب پذیر نیستند. هنگامی که در طول تیتراسیون هنوز به یک نشانگر تغییر رنگ برای ماتریس نمونه خود نیاز دارید .

محصولات برگزیده HANNA در سال 2020

شماره 9-گرولاین

محصولات برگزیده HANNA در سال 2020 2

این یک تک محصول نیست ، بلکه یک خط تولید کامل است. نکته ای که باعث شد بیشتر از پیش درسال 2020 در خانه بمانیم باغ ها بودند .به نظر میرسد در خانه و یا محل کار باید به رشد و شکوفایی گیاهان سبز توجه کنیم. یک سری آزمایش متنوع و مقرون به صرفه به تعادل و کنترل همه سیستم ها کمک می کندو باعث ایجاد  سبزیجات و گیاهان با طراوت و گلهای خندان میشود.

دستگاههای گرولاین همان دستگاههایی هستند که شما نیاز دارید.

آزمایش دقیق برای ارزیابی میزان پارامترهای آب بسیارمهم است.

 

شماره 8- اسپلش

محصولات برگزیده HANNA در سال 2020 3

 کنترلرهای استخر بهترین دستگاه برای ثابت نگهداشتن میزان pH و سطح کلر در استخر یا آبگرم هستند.واین آرامش خاطر را ایجاد می کنند که آب موجود در وان آبگرم،استخر شما سالم و پاک است.

چرا کنترلرهامورد علاقه ما هستند  ؟

کنترلرها دارای data  logger داخلی می باشند که این امر به نصاب یا تعمیرکار در نظارت بر کارکرددستگاه و منطبق بودن نتایج کمک می کند . کنترلرها می تواننددر داخل خط یا روی صفحه نصب شوند . جدیدترین ویژگی کنترلرهای هانا دسترسی از راه دور است! از هرجایی می توانید از طریق برنامه Hanna Cloud Web به اطلاعات استخر ، آبگرم و وان آب گرم خود دسترسی پیدا کنید.

محصولات برگزیده HANNA در سال 2020

شماره7-چکر نیترات 

محصولات برگزیده HANNA در سال 2020 4

Nitrate Checker   برای نظارت بر نیترات ها در آکواریوم های دریایی می باشند.اکنون لازم است که رنگها را با چشم مقایسه کنید و این نمودار را مقایسه کنید. با توجه به ماهیت پیچیده آبهای دریایی (ترکیبات متعددی علاوه بر نمک وجود دارد) ، برای اطمینان از اینکه درست کار می کند ، جستجوگر به چند مرحله اضافی نیاز دارد.

با این حال ، روش کار واضح است و اگر مرحله به مرحله دنبال شود ، به شما امکان می دهد هر بار قرائت دقیق دیجیتالی را دریافت کنید. نظارت بر نیترات ها در آکواریوم صخره ای یا دریایی شما برای حفظ یک اکوسیستم سالم مهم است. در نیترات بسیار کم ، مرجان ها می توانند از گرسنگی بمیرند و رنگ پریده شوند. نیترات بیش از حد می تواند باعث شکوفایی جلبک ها و سایر ارگانیسم های نامطلوب شود.

“ابزار عالی برای کار”

اگر به دنبال مجموعه ای قابل اعتماد برای اندازه گیری نیترات هستید ، این دستگاه عالی می باشد.

 

شماره6-تیتراتور

محصولات برگزیده HANNA در سال 2020 5

آیا نیاز به تیتراسیون اتوماتیک دارید ، در حالیکه فضای زیادی روی میز آزمایشگاه ندارید؟ HI932 Advanced Automatic Titrator برای کار مناسب است! تقریباً همه چیز در مورد این تیتراتور قابل تنظیم است و به شما امکان می دهد تا برای پارامترهای مختلف تیتر کنید.

حتی اگر این تیتراتور فقط مقدار کمی از فضای آزمایشگاه را اشغال کند ، دقت تست را افزایش می دهد ، یک ابزار همه کاره و GLP عالی را فراهم می کند. HI932 یک تجربه کاربری ساده با کلیدهای مجازی است و کلیدهای اختصاصی به شما امکان می دهد به راحتی در صفحه ها و منوها حرکت کنید

 

شماره 5-HALO

محصولات برگزیده HANNA در سال 2020 6

 اولین الکترود pH حرفه ای جهان با فناوری هوشمند Bluetooth® می تواند اکثر دستگاه های هوشمند را به یک pH متر درجه یک آزمایشگاهی تبدیل کند. این بدان معناست که شما نه تنها یک الکترود متناسب با نیاز آزمایش خود تهیه می کنید ، بلکه می توانید همه چیز را در یک دستگاه داشته باشید.

با این حال ، چگونه یک الکترود می تواند هوشمند باشد ؟! خوب ، دستگاه اساساً با الکترود زندگی می کند و به شما امکان می دهد نتایج را ببینید ، شخصی سازی کنید و از آن استفاده کنید والکترود در صورت نیاز به کالیبراسیون یا تمیز کردن به شما اطلاع می دهد .

“این Freaking بی سیم است؟!؟”

ادغام pH متر بلوتوث HALO® با لوازم الکترونیکی متصل واقعاً چهره نظارت بر محیط زیست دستی را تغییر می دهد.

 

شماره4-Edge

محصولات برگزیده HANNA در سال 2020 7

 

edge می تواند به عنوان یک دستگاه چند پارامتری یا تک پارامتری جهت اندازه گیری pH ، رسانایی الکتریکی (EC) ، اکسیژن محلول (DO))  مورد استفاده قرار بگیرد. طراحی های چشم نواز و درخشان این امکان را فراهم می کند که فضای کوچکی ازآزمایشگاه شما را اشغال نماید.

(حتی می تواند به صورت دیواری نیز نصب شود). باتری دستگاه حداکثر 8 ساعت دوام دارد و به شما امکان می دهد تست خود را در جایی که نیاز دارید انجام دهید. همچنین استفاده از آن آسان است.

“محصول عالی”

دستگاه بسیار زیبا ، با رابط کاربری بسیار آسان برای یادگیری. همچنین کالیبراسیون 1 امتیاز باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.

 

شماره3-HI5221

محصولات برگزیده HANNA در سال 2020 8

این دستگاه رومیزی ، pH و mV (و دما) را اندازه گیری می کند. استفاده از آن بسیار آسان است .کالیبراسیون ، رزولوشن ، ثبت اطلاعات ، هشدارها ، GLP و موارد دیگر با قابلیت تنظیم ، این دستگاه را به یک دستگاه باارزش در آزمایشگاه تبدیل می کند.

این دستگاه دارای کلیدهای مجازی و اختصاصی است تا پیمایش در منوهاراایجاد کند! نه تنها HI5221 سلطان GLP است ، بلکه دستگاه دارای کلید منحصر به فرد Hanna Instruments CAL Check است. CAL Check the به دستگاه این توانایی را می دهد تا شما را از مشکلات احتمالی الکترود مطلع کند. از طریق هشدارها ، می توانید از مشکلات ناشی از بافرهای آلوده ، الکترودهای کثیف و موارد مشابه جلوگیری کنید.

 

شماره2-HI98199

محصولات برگزیده HANNA در سال 2020 9

هنگام سفر جاده ای  رفتن ، معمولاً اطمینان حاصل کنید که تنقلات ، نوشیدنی ها ، چمدان ها را در خود جای داده اید “؟ همه افراد  و سگ سوار ماشین شده اند؟ دستگاه  چطور؟ اگر به دنبال آزمایش در حال حرکت هستید ، نمی توانید HI98199 را شکست دهید.

با همراه داشتن HI98199 نمره بالای آزمایشگاهی را در این زمینه کسب می کنید ، و پارامترهای مختلفی را نیز می توانید آزمایش کنید. این دستگاه  به شما امکان می دهد pH ، EC و DO را آزمایش کنید. کیف حمل حاوی همه مواردی است که شما برای آزمایش نیاز دارید. دستگاه تقریباً قابل تخریب نیست و ضد آب است.

 

شماره1-HI9814

محصولات برگزیده HANNA در سال 2020 10

 دستگاه GroLine ضد آب قابل حمل pH / EC / TDS قادر به آزمایش بسیاری از پارامترهای اصلی کشاورزی شما است. دستگاه طوری با دوام ساخته شده است که در هر کجا که میخواهید  (گلخانه ، خلیج هیدروپونیک ، مزارع ، باغ و موارد دیگر) با شما حمل شود.

محلول های کالیبراسیون سریع به این معنی است که برای اطمینان از عملکرد صحیح الکترود و دستگاه شما زمان کمی لازم است. این کمک می کند تا هر زمان که برای آزمایش می روید ، از نتایج سریع و دقیق اطمینان حاصل کنید. همه کاربران اعم ازتاسیسات کشت شاهدانه ، مزارع گوجه فرنگی ، لوبیای سویا و حتی باغبانان بزرگ این دستگاه را دوست دارند!

 

لطفاً جهت خرید دستگاهها یا اطلاعات بیشتر در رابطه با تجهیزات آزمایشگاهی با شرکت ستاره عرش آریا نماینده انحصاری کمپانی HANNA آمریکا تماس بگیرید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *