قیمت و خرید پرفروشترین pH متر رومیزی HANNA HI2211

پی اچ متر رومیزی ارزان و با کیفیت هانا مدل HI2211

مشخصات پی اچ متر رومیزی ارزان و با کیفیت  هانا مدل HI2211

 

PH متر و mV متر رومیزی HI2211 به لحاظ قیمت ،دقت و کیفیت در مقایسه با PH مترهای رومیزی برندهای اروپایی و آمریکایی ، قابل دفاع ، رقابتی و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است . مضافا این که PH متر HI2211 با کیفیت ،  از نظر قیمت رقابتی  چشمگیر در مقایسه با برندهای تایوانی – چینی موجود در بازار ایران دارد.  دقت دستگاه HI2211 یک صدم است و قابلیت اندازه گیری دما با پراب جداگانه دما مدل HI7662 و همینطور قابلیت اندازه گیری ORP را به صورت انتخابی دارد. الکترود دستگاه HI2211  شیشه ای ، و مدل آن HI1131B است که دارای کانکتور BNC جهت اتصال به دستگاه می باشد. این الکترود توانایی تحمل دما تا 100 درجه سانتیگراد را دارد. الکترود قابل تعویض می باشد و متناسب با کاربری های مختلف امکان انتخاب الکترود دیگر با اتصال BNC نیز برای این دستگاه ممکن است. کالیبراسیون این دستگاه به طور اتوماتیک در دو نقطه متناسب با نیاز مشتری انجام می شود و اطلاعات حاصل از سنجش پی اچ در حافظه این دستگاه ذخیره می گردد. از آنجا که کمپانی HANNA آمریکا تولید کننده ای عظیم در زمینه تجهیزات تست آب و خاک در دنیا می باشد و با شعار ” حضور محصولات HANNA در همه جای زندگی ” فعالیت خود را آغاز نموده است ، سیاست قیمت گذاری مناسب به همراه کیفیت عالی در همه محصولات هانا  ملموس می باشد.

محصولات پی اچ متر هانا

همه صنایع از قبیل آب و فاضلاب ، خاک و کشاورزی ، صنایع دارویی و غذایی ، صنایع رنگ و رزین ، صنایع دانشگاهی و تحقیقاتی  و هر مجموعه ای که با آب سر و کار دارد در واحد های آب و پساب می تواند با اطمینان خاطر از پی اچ متر رومیزی HI2211 استفاده نماید.

با توجه به اینکه پی اچ متر رومیزی HI2211 در صنایع مختلف در حال کار می باشد ، و روز به روز تعداد مشتریان راضی نیز رو به افزایش است لذا

ستاره عرش آریا تنها نماینده انحصاری HANNA در ایران با ارتباط مستقیم و استفاده از توانمندی های خود در امر خرید بهینه از کمپانی هانا ،

توانست قیمت تمام شده اسید سنج رومیزی HI2211 را در بازار ایران کاهش داده تا همه صنایع و همه مشتریان بتوانند از امکان خرید PH متر رومیزی

ارزان و با کیفیت HI2211 بهره مند شوند.

کمپانی هانا جهت توزیع و فروش و خدمات پس از فروش محصولات خود در بازار ایران شرکت ستاره عرش آریا را به عنوان نماینده انحصاری و رسمی HANNA در ایران برگزید و با اعطای مجوزات رسمی تایید شده و گواهینامه های تایید شده این مجوز را به ستاره عرش آریا داده تا تجهیزات هانا را در بازار ایران مشاوره و فروش نماید و 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش را به محصولات هانا در بازار ایران ارائه نماید.

لذا از خریداران و مشتریان گرامی تقاضا داریم در هنگام خرید محصولات هانا آمریکا تاییدیه فروشنده را از ستاره عرش آریا دریافت نموده تا در صورت نیاز به  گارانتی و خدمات پس از فروش با مشکل جدی مواجه نشوند. زیرا ستاره عرش آریا هیچگونه مسئولیتی در قبال محصولات هانا وارد شده از راههای غیر مستقیم را ندارد.

از شما عزیزان دعوت می گردد جهت دریافت قیمت پی اچ متر رومیزی HI2211 از قسمت تماس با ما با ما در ارتباط باشید و با خرید محصولات HANNA ،از شرکت ستاره عرش آریا و با بهره مندی از مشاوره فنی و تجربه طولانی کارشناسان فنی و فروش این شرکت ، رضایت همیشگی خود را از خریدتان تضمین نمایید.

ستاره عرش آریا تامین کننده تجهیزات آزمایشگاهی . کنترل کیفیت در صنایع مختلف می باشد.

شعار همیشگی شرکت ستاره عرش آریا ” با برترین ها برای بهترین ها ” .

شماره تماس :

2 پاسخ
  1. حامد قادری
    حامد قادری گفته:

    یکی از معروفترین و بهترین پی اچ مکترهایی که توی تحقیقاتم بهش رسیدم.
    از چند نفر هم سوال کردم که تخصصشون تو همین حوزه بود هم این یکی از پیشنهاداتشون بود.
    تو اپارات کلی میتونین اطلاعات خوب پیدا کنین.
    کافیه سرچ کنین پی اچ متر هانا ستاره عرش آریا

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *