قیمت و خرید پرفروشترین pH متر رومیزی HANNA HI2211

قیمت و خرید پرفروشترین pH متر رومیزی HANNA HI2211

قیمت و خرید پرفروشترین pH متر رومیزی HANNA HI2211 HC از نماینده رسمی هانا

 

همانطور که در مطالب قبل اشاره کردیم کمپانی هانا آمریکا تولید کننده انواع pH مترها می باشد. یکی از انواع pH متر ها پی اچ متر رومیزی است . در میان پی اچ مترهای رومیزی هانا ، به پرفروشترین پی اچ متر رومیزی مدل HI2211 اشاره می کنیم.خرید محصولات پی اچ متر

pH متر رومیزی HI2211 از خصوصیات منحصر به فردی برخوردار است که مهمترین آن قیمت بسیار مناسب و کاربرد آسان  در مقایسه با مدل های دیگر است.

دستگاه HI2211 پی اچ متر رومیزی  است که قابلیت سنجش ORP و دما را نیز دارد . ORP را نیز بر حسب  Mv   نشان می دهد. دستگاه شامل موارد زیر می باشد که در هنگام خرید باید در داخل جعبه وجود داشته باشند.

  1. الکترود pH مدل HI1131B با اتصال BNC می باشد . الکترود HI1131B شیشه ای است و قابلیت تحمل دما تا 100 درجه سانتیگراد را دارد.
  2. پراب دمایی مدل HI7662 که از جنس فولاد ضد زنگ می باشد جهت اندازه گیری دما وجود دارد.
  3. محلول های کالیبراسیون  بافر 4 و 7 جهت کالیبراسیون 2 نقطه ای در حجم 20 میلی لیتر.
  4. محلول شستشو HI700601 در حجم 20 میلی لیتر.
  5. پایه نگهدارنده الکترود.
  6. آداپتور و کتابچه راهنما.

شماره تماس برای اطلاعات بیشتر :

 

حال به برخی از مشخصات دستگاه HI2211 جهت اشاره می کنیم.

پی اچ متر رومیزی HI2211  با دقت 0.01 ,  نشانگردما و امکان اتصال الکترود ORP ، پرفروشترین pH متر رومیزی HANNA محسوب می شود.

حالت اندازه گیری ORP جهت اندازه گیری انحراف و شیب خط الکترود Ph نیز مفید است.  HI2211  امکان ذخیره اطلاعات را دارد. لذا با فشردن دکمه MEM اطلاعات در حافظه دستگاه ذخیره می شود و در صورت نیاز به بازخوانی اطلاعات ، کافیست دکمه MR را فشرده و اطلاعات ذخیره شده را بازخوانی کرد.

قیمت pH متر رومیزی HI2211 بسیار ارزان و اقتصادی در مقایسه با پی اچ متر های رومیزی هانا و دیگر برندها می باشد.

ستاره عرش آریا با در دست داشتن نمایندگی انحصاری محصولات هانا HANNA در ایران از فرصت هایی که کمپانی هانا در اختیار نمایندگان قرار می دهد استفاده نموده و با خرید HI2211 در حجم بالا توانسته است قیمت  pHمتر HI2211 را در بازار ایران به حداقل رسانده تا در این میان مصرف کنندگان بتوانند با پرداخت کم ترین هزینه ، بهترین و با کیفیت ترین پی اچ متر رومیزی هانا را خرید نمایند و ازاین فرصت طلایی استفاده کنند. ستاره عرش آریا تنها نماینده رسمی هانا در ایران با کسب مجوزها و گواهینامه های معتبر و تایید شده کمپانی هانا این اطمینان را به مشتریان عزیز می دهد که از نماینده واقعی HANNA در ایران خرید نموده و از کلیه خدمات گارانتی و پس از فروش نیز بهره مند می شوند.( کلیه گواهینامه ها و مجوزات قابل ارائه می باشد.) . pH متر رومیزی HI2211 شامل 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. از جمله مواردی که هنگام خرید HI2211 از ستاره عرش آریا به آن اشاره و تاکید می گردد نگهداری از الکترود پی اچ است.

روش های صحیح نگهداری از الکترود pH مفصلا در سایت ستاره عرش آریا ذکر شده و در هنگام خرید دستگاه نیز به مشتری توضیح داده می شود.

لازم به ذکر است که الکترود پی اچ HI1131B جهت اندازه گیری pH آب در آب است و در صورتیکه نیاز به اندازه گیری پی اچ آب در محلول های رنگی پایه آب یا مواد شیمیایی ویسکوزیته دار پایه آب باشد باید از الکترود جایگزین و متناسب با کاربرد خاص که قابل اتصال به دستگاه HI2211 ( کانکتور BNC داشته باشد) استفاده کرد. این موارد به تفصیل توسط کارشناسان فنی و فروش ستاره عرش آریا به مشتری توضیح داده خواهد شد.

مطمئن باشید با مشاوره فنی از کارشناسان دوره دیده و مجرب ستاره عرش آریا بهترین انتخاب دستگاه متناسب با نیاز و کاربردتان را خواهید داشت.

همواره منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم. با ستاره عرش آریا تماس بگیرید و از قیمت HI2211 مطلع شوید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *